Selam arkadaşlar..
Az parçalı ama kaliteli bir kit. gövdede önceden yapılmış ufak bir boya işlemi olduğundan ilk iş hidrolik banyosu. Sonrasında gövde mat siyah, jantlar kırmızı olacak..
Hidrolik işi tamamdır. şimdi iyi bir zımpara ve astar yapmalı.
nefis bir araçmış, aslında bunun motorunu öne alıp, üzerine verip testereyi el camino yapmak ama neyse...
İç mekan böyle olacak..
Arka çamurluklara biraz stren parça ekledim. motor kaputuyla aynı hizaya geldiler.
Astarı attım. astar boya neredeyse benle yaşıt ama yinede oldu, kuruyunca iyi bir zımpara sonra mat siyah boya..
Astarı attım. astar boya neredeyse benle yaşıt ama yinede oldu, kuruyunca iyi bir zımpara sonra mat siyah boya..
Koltukların ilk rengini attım. beyazlardan sonraki boğum açık gri, sonraki boğum koyu gri, kalan diğer yerler bordo olacak..
Astardan sonra gövdeyi zımparaladım, birkaç hata daha çıktı..
Koltuklara diğer iki rengide attım..
Koltuklara ana renginide attım. Bunlara bir yıkama ve mat vernikten sonra kaymaklı ekmek kadayıfı olur bunlar :)
Motor kapağının üzerindeki rüzgarlık olmadığından birazda arabanın
üzerinde imzam olması için rüzgarlığın oturacağı yerleri doldurarak
çamurluktan gelen bombeleri devam ettirdim ve amerikanlardaki gibi
kuyruk elde ettim sırada buraların macun ve zımpara işleri var..
Yavaştan motora başladım, iç mekan ortaya çıkmaya başladı..
Motor fena görünmedi. kasnaklara rötüş yapılacak, ve geneline biraz yıkama
yapılacak.. (porsche yazılı kapaklarla motor bloğu arasında boşluklar
görünüyor çünkü kapakları daha yapıştırmadım..)
Tüm ufak tefek parçaları astarladım.
ne yaptıysam makinem jantların gerçek rengini göstermiyor, muhtemelen dış mekan çekimlerinde gerçeğini görürüz..
Jantlar ferrari kırmızısı aslında..
Buda hanımın masama gizlice yazdığı rencide edici mesaj
ne yaptıysam makinem jantların gerçek rengini göstermiyor, muhtemelen dış mekan çekimlerinde gerçeğini görürüz..
Jantlar ferrari kırmızısı aslında..
Buda hanımın masama gizlice yazdığı rencide edici mesaj
Gövdeyi tekrar revell mat siyahla boyadım, baya pürüzsüz oldu, sonrasında modelmaster dullcote mat vernik attım.
Silecekleri parlak siyah yapıp, kapı kollarını sol aynayı ve plakalıklarıda kırmızı yapmayı düşünüyorum.
İç mekanda arka koltukları renklendiremedim çünkü astar boyam kalmadığından iç mekana astar olarak açık gri sprey boya kullanmıştım, o da plastiğe iyi tutunmuyor. maske bantları boyayı kolaylıkla kaldırıyor, hiç maceraya girmedim..
Silecekleri parlak siyah yapıp, kapı kollarını sol aynayı ve plakalıklarıda kırmızı yapmayı düşünüyorum.
İç mekanda arka koltukları renklendiremedim çünkü astar boyam kalmadığından iç mekana astar olarak açık gri sprey boya kullanmıştım, o da plastiğe iyi tutunmuyor. maske bantları boyayı kolaylıkla kaldırıyor, hiç maceraya girmedim..
Amortisörün helezonlarını boyamada yabancı bir forumda gördüğüm tekniği uyguladım, fena olmadı. Helezonun aralarına yani boyanmasını istemediğimiz iç kısımlara uygun kalınlıkta ip dolayıp, boya işlemini yapıp ipleri sökünce sadece helezonlar boyanmış oluyor..
Silecekler, ön ve arka camlar, plakalıklar ve plakalar, porsche amblemi,
ön sinyaller, arka stop sinyal grubu ve farlar tamamdır.
sırada yan camlar, kapı kolları, yan ayna, altla üstün birleştirilmesi ve sıkı bir temzilik var..
Ön sinyallerde su bazlı cam boyası kullandım, sinyalleri yerine yapıştırdığım micro kristal klear da su bazlı olduğundan turuncu boyayı çözdü, yarın onlarada el atıcam..
sırada yan camlar, kapı kolları, yan ayna, altla üstün birleştirilmesi ve sıkı bir temzilik var..
Ön sinyallerde su bazlı cam boyası kullandım, sinyalleri yerine yapıştırdığım micro kristal klear da su bazlı olduğundan turuncu boyayı çözdü, yarın onlarada el atıcam..
Günahı sevabından daha ağır basan bir modelim daha bitti
gövdede motor kapağının oturduğu sağ köşedeki macunlu yerden küçük bir
parçayı hafiten kırdım, tekrar sil baştan yapmaya niyetim olmadığı için
boya rötüşü yapıp bitirdim. motor kapağını kapatınca görünmüyor..
Bariz hataları olmasına rağmen değişik bir Porsche oldu, genel itibariyle içime sindi diyebilirim..
Altla üstü birleştirirken biraz zorluk çektim. tam kazasız belasız birleştirdim derken içten takılan yan camlardan birisi arabanın içine düştü. dıştan takılan ön camı söküp yan camı takıp önü tekrar yapıştırdım. resimleri çektiğimde halen yapıştırıcısı ıslaktı..
Yarın ön sinyalleri taktıktan sonra dış mekan çekimlerini yaparım..
Bariz hataları olmasına rağmen değişik bir Porsche oldu, genel itibariyle içime sindi diyebilirim..
Altla üstü birleştirirken biraz zorluk çektim. tam kazasız belasız birleştirdim derken içten takılan yan camlardan birisi arabanın içine düştü. dıştan takılan ön camı söküp yan camı takıp önü tekrar yapıştırdım. resimleri çektiğimde halen yapıştırıcısı ıslaktı..
Yarın ön sinyalleri taktıktan sonra dış mekan çekimlerini yaparım..
Son olarak ön sinyalleride takıp malum mekanda son resimlerini çektim. beğenilerinize sunarım..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder