3 Mart 2013 Pazar

Car Trailer El yapımı 1/24

Selam arkadaşlar..

balsa çıtalardan, stren levhadan ve eldeki yedek parçalardan bir römork yapayım dedim. fotoğraf falan çekerken zemin olarak kullanabilirim diye düşündüm.

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen



Bu stren levhaların gözünü seveyim, her işe yarıyor..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Çamurlukların tesfiye ve zımpara işlerini yapıp astar boyasını attım. asıl renk koyu metalik gri olacak..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

metalik boyasını ve verniğini attım.

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Ahşapları boyadım. daha bir çok aksesuar eklemesi var aklımda. tekerleklerede ince ayar lazım,

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen










2 yorum: