3 Mart 2013 Pazar

Heinkel He 70 G-1 "Blitz" -1/72 - Revell


 
Selam arkadaşlar..

Bu uçağı yapmak istememdekii en büyük etken tipsizliği oldu. Enteresan bir burun yapısı var. Kit revell marka ama markasına aldanmadan  uzak durulmasında fayda var. Çok çok kötü, koşarak kaçın :)

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 

Üç parça kokpiti birleştirdim. gövdenin sağ tarafında kokpitin altındaki yuvarlak camı halı canavarına kaptırdım, dahada bulamadım. Zaten gereksiz bir camdı yerini tamamen kapattım  Resmi ekleyen

Motor kapağının kenarlarındaki detaylara sanki japon damlamış gibiydi. Onlarda gereksizdi, zımparayla yedim detayları    
Resmi ekleyen

Hava alıklarının önlerini kapatmak için verilen kazulet parçalar yerine eldeki eski bir PE parçadan ızgara kestim.


Kanatları falan birleştirince kalan aralıklar benim gibi aman buda böyle olsun diyen sallamacı bir modelciyi bile rahatsız etti. Yarım kilo putty harcadım buralara..


Uçakta pek bir numara yok bari hareketli parçaları gerçekten hareketli yapayım diye kestim hepsini..


Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 


Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 

Kestiğim elevatörün parçalarını monte ettim, gözüme hitab etti sayılır..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 

Alttaki hava alıklarınıda monte ettim. şimdi komplesine sıkı bir zımpara lazım..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen  


Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 

Son bir ekleme, telefon kablosundan..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 









 
Uçak bitti. her yerinde sayısız hata var ama yinede hoşuma gitti. Şimdi resimlere bakınca böyle ışıl ışıl uçakmı olur Şafak diyeceksiniz ama gerçekten dekallerin üzerine parlak vernik attıktan sonra matlaştırmak için tamamına mat vernik atmağa gönlüm elvermedi. Her halde bu uçak işlerinden pek anlamadığımdan olacakki böyle galeriden çıkmış ferrari gibi bıraktım.  Biraz böyle seyrettikten sonra gerekeni yaparım belki..














 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder