5 Mart 2013 Salı

Hot Rod Reo Truck & Willys Jeep - 1/35 - Revell - Italeri

selam arkadaşlar..
1/35 ölçekli Reo kamyonu kabaca toplanmış vaziyette modelci dostum Sevgili Erhan abi hediye etmişti. İlk iş modele zarar vermeden her parçasını ayırmak..

1/35 cip ise yine başka bir modelci dostum sevgili Cumhur abinin hediyesi, parçalar henüz ağaçları üzerinde durmakta..

hot rod tarzında bir şeyler yapmaya karar verdiysem de ayrıntılar doğaçlama olarak ortaya çıkacak..
Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 

rat rod tarzındada güzel örnekleri var cipin.

herkese hitab etmez ama ben çok beğeniyorum :)

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 
kesme biçme ve prova durumları..

anlayanlar anlamayanlara anlatsın :)

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 
alttaki tüfek cipin vites kolu, kasatura ise el freni olacak :)
Resmi ekleyen
kabini budayıp rat rod a uygun hale getirdim ve ön takım çalışmaları yaptım..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder