3 Mart 2013 Pazar

1/48 - HS-129 Bakım İstasyonu - Italeri


Resmi ekleyen 


Selam arkadaşlar..

Dioramanın adına Germany-1944 dedim ama HS-129'un üzerindeki kullandığım dekallerin Romanya'ya ait olduğunu çok geç farkettim :)


Dioramanın tabanını alçıpan levha üzerine zımpara kağıdını yapıştırarak yaptım. Üzerini gri sprey boyayla boyadıktan sonra gerekli kirletme ve yıkama işlemlerini yaptım. Çimenli kısımların açık renkli görünenleri yapay çim, koyu renkli görünenleri ise kuru nane ve kekik.

Figürler açıkçası çok kaliteli olmadı kenarlarında bazı kalıp izi ve çapaklar kaldığını görebiliyoruz. tüm modelleri ve figürleri fırça kullanarak enamel boyayla boyadım. Modellerin boyanmasında ise herhangi kaynağa bağlı kalmadan tamamen kendi isteğime göre davrandım ve elimdeki boyalara göre renk seçtim.
Dioramanın çerçevesi, kamyonun yanında duran masa ve uçağın önündeki iskele tamamen el yapımı.

Beğenilerinize sunarım
 
Resmi ekleyen



Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 
 
Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 


Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 


Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 


Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder