19 Ağustos 2015 Çarşamba

Texas Boys - 1/25 - Handmade - Update..

selam arkadaşlar..
aslında iş bitireli çok oldu ama bloğu güncellemeyi ihmal ettim..


ilk önce bu zemini yaptım planladığım dioramanın ruhuna uygun bulmadım, bu zemini başka bir iç için kenara ayırıp bu dioramaya toprak bir zemin yapıcam..


duvarı alçıpan levhadan kestim, oyarak tuğlaları oluşturmaya başladım..

 

 


    






tüm ahşap kısımlar kahve karıştırma çubuğu ve adana şiş çubuklarından..










büyük kapıyı Texas bayrağı şeklinde boyamaya başladım. zemin renklerini attıktan sonra yazıcıdan çıkardığım uygun ölçüdeki yıldızın içini boşaltıp kalıp olarak kullanıp yıldızıda boyadım..

                                      






Astar attıktan sonra tuğlalarıda boyadım, iyice eskitilmeleri lazım..




Aralarının derz dolgusunuda alçıyla yaptım..





ana tabela yazısını yine maskeleme yöntemiyle boyadım..










kullanacağım tabelaları hazırladım..



retro bir benzin pompası yapmaya başladım. göstergelerini yazıcıdan çıktı aldım, kalanını sert pembe sistrafor plastik levha ve ıvır zıvırdan yaptım..



















toprak zemin gerçek toprak..




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder