1 Ocak 2014 Çarşamba

Porsche Carrera RS 3.0 - Revell - 1/25

selam arkadaşlar..
elimdeki rat rodu yavaş yavaş yaparken buna da başlamak istedim.
bu modeli uzun zamandır D&R vb. gibi mağazaların raflarında görüp kutu resmine aldanıp almak istiyordum. sevgili Hakan Eryılmaz abide görünce atladım hemen  ve başıma belayı aldım :)
 
Jantlarını bir T1 e bağlamayı hayal ederek Hakan abiden istedim modeli O'da modeli göndermeden "bak jantlar falan iyi değil" dedi ama bu kadarını hayal etmemiştim.
kit gerçekten korkunç. Revell markası bu modeli satmaktan utanmıyormu bilmem.  gövde üzerinde kalıp izi değil tren rayları var, ayrıca parçaların şeklini hayal edip çapakların arasından parçayı yeniden yontmak gerekli. gövde ve özellikle jantlar maket ağacına değil maket odununa bağlılar. o jantları dört tarafından ağaca o kalınlıkta bağlamak gerçekten vicdansızlık. lastikler hangi akla hizmetse 2 parça. iyi yönleride yok değil,  mesela gövde delice sağlam, altına dört teker takıp paten gibi üzerine çıkabilirsiniz :)
ama tabi işimiz uğraşmak olduğundan zor kadınlara, aman zor modellere bayılırım diye bağırarak dalıyoruz modele.



Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 
 Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen
 bir kaç akşamlık çalışma sonucu tüm parçaların temizliğini yaptım. gövde gerçekten harika..

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen

Resmi ekleyen 
yanlız fena halde gözüme batan bir şey var. ön farlar..

arabanın gerçeğinde  yandan bakıldığında far camı far çerçevesinin üst kısmında dışarıda alt kısmında daha içerde durmakta. modelde ise far camı emaneten çerçevenin üzerine konmuş gibi görünmekte. gerçi  çerçevede bir b.ka yaramazda neyse.

Resmi ekleyenaşağıdaki yapılmış örneğindeki gibi berbat görünmemesi için bu olaya el atmak lazım..


tam karar vermedim ama böyle birşey olabilir..

 

2 yorum:

  1. sitedeki fotoları yarısından fazlası görünmüyor güzel çalışmaları göremiyorum görebildiğim kadarıyla bile harika ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim. fotoğrafları yüklemede kullandığım photobuckette aylık 10 gb gösterim limitimi doldurduğum için 17 ocak tarihine kadar resimler görünmeyecek.


    safak.karayel.5@facebook.com facebook adresimdeki albümlerimde tüm çalışmalarım var..

    YanıtlaSil